In volgend 4-stappenplan wordt beschreven hoe je snel en eenvoudig een bestelaanvraag of offerte-aanvraag kan plaatsen op onze website.
Liever een papieren versie? Download het 4-stappenplan.
STAP 1. REGISTREER JE OF LOGIN OP UNICONSTRUCT.BE
Klik rechtsboven op “Inloggen”
Reeds klant....?
Login indien je reeds klant bent.
Ga verder naar stap 2
Nieuw bij Uniconstruct ?
Maak eenvoudig een account aan !
Vul alle gevraagde gegevens in en kies een wachtwoord. Controleer zeker dat uw BTW nummer correct is ingevuld.
Indien alle gegevens correct werden ingevuld, krijgt u de melding dat u succesvol bent geregistreerd op uniconstruct.be.
Tevens ontvangt ook een email om uw account te activeren en het overzicht van de ingevulde gegevens.
Bevestig uw account door op de link in de mail te klikken ! (Niet ontvangen...? Kijk even in je spamfolder)
STAP 2. SELECTEER UW PRODUCTEN EN PLAATS ZE IN UW WINKELMAND
Je kan heel eenvoudig artikelen zoeken en toevoegen aan de winkelmand:
• via de categorieën links
• via het menu-overzicht bovenaan
• via de snelle zoekfunctie ( zoek op art.nr., omschrijving )
Kies het aantal en klik “in winkelmand”
STAP 3. PLAATS UW BESTEL- OF OFFERTEAANVRAAG
Klik op het winkelmandje bovenaan en daarna op “checkhout”
Klik op “offerte aanvragen” of “bestellen” voor een bestelaanvraag
STAP 4. WIJ CONTACTEREN U GRAAG VOOR UW PROJECT !
OFFERTEAANVRAAG
Een medewerker van uw Uniconstructpartner
in uw regio contacteert u
• om een passende offerte op maat van uw
project te kunnen maken.
• beschikbaarheid en/of levertijd van de gevraagde goederen te controleren
BESTELAANVRAAG
Een medewerker van uw Uniconstructpartner
in uw regio contacteert u voor de verdere afhandeling van uw bestelaanvraag :
• controleert de beschikbaarheid van de bestelde goederen
• stemt met u het geplande afhaaluur of leveringsdag af