De maatregelen die door de Federale Overheid werden genomen om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan, hebben ook hun impact op de werking bij Jules Frans bouwmaterialen.

Wij stellen alls in het werk om jullie bedrijfscontinuïteit te verzekeren.
We dienen wel enkele spelregels af te spreken met elkaar.

Wij blijven bereikbaar !

Vanaf maandag 20/04/2020 gaan wij als volgt te werk gaan

U kan ons telefonisch bereiken op het nummer :

VAST : 015 / 76 76 36
Mail : bestelling@julesfrans.be

Voor u als klant :

Voor professionelen:

  • Winkel open van 7u tot 17u
  • Afhalingen van goederen uit de magazijnen op afspraak van 7u tot 17u (bestelling via bestelling@julesfrans.be of via telefoon 015/76.76.36 )
  • Van 7u tot 9u en van 15u tot 17u reserveren wij uitsluitend voor de professional !!!!!! (op deze tijdstippen geen particuliere afhalingen)

Voor particulieren:

  • Winkel open van 9u tot 15u
  • Afhalingen van goederen uit de magazijnen steeds op afspraak van 9u tot 15u (bestelling via bestelling@julesfrans.be of via telefoon 015/76.76.36 )
  • Geen technisch advies of bezoek showroom door beperkte bezetting.

 Wij blijven wel gesloten op zaterdag tot nader order !

Maatregelen in de winkel:

  • Maximum 5 klanten tegelijk in de winkel
  • Neem verplicht een winkelkar voor het binnen gaan, ook als u deze niet nodig heeft (staat er geen winkelkar aan de ingang, wacht dan tot er eentje is en respecteer 2m afstand)
  • Aan de ingang staat een tafel waar u verplicht uw handen desinfecteert en u een paar handschoenen kan aandoen (niet verplicht)
  • Neem zoveel mogelijk zelf uw gerief uit de rekken.
  • Respecteer altijd de veiligheidsafstand van minstens 2m.
  • Ga naar de balie en respecteer ook daar volgende regels:
    • Blijf steeds achter de gemarkeerde lijn staan
    • Leg de goederen op de balie of indien onze verkoper anders zegt volg deze instructie.
    • Onze verkoper zal de leveringsbon maken.
    • Er wordt geen handtekening gevraagd - leveringsbons wordt u niet meegegeven - deze worden u doorgemaild -opmerkingen dienen ons binnen de 3 dagen toe te komen
    • Betaling enkel elektronisch met de bankkaart of mollie-systeem, geen cash
    • Hou steeds rekening met de social distancy en deponeer uw handschoenen in de vuilbak aan de uitgang
    • Breng uw kar na het uitladen van uw materialen terug naar het verzamelpunt.

Leveringen

  • Op voorwaarde van de beschikbare stock
  • Er wordt minstens 2 meter afstand tussen onze chauffeur en jullie medewerkers aangehouden.
  • Er worden geen documenten meer uitgewisseld, levernota's kunnen opgevraagd worden via e-mail.
  • Onze chauffeur heeft de eindbeslissing of de situatie voor hem al dan niet veilig is.

Wij verzoeken jullie om TELEFONISCH en /of per MAIL met onze medewerkers te communiceren, aangaande orders, bestellingen, leveringen en offertes.

Technisch advies : enkel via onze Externe Technisch Adviseurs, zij werken van thuis uit.

David Degreef

Buitengevel-isolatie-systemen
Pleister & Vloer

Kristof Claes

Gereedschap / machines / werfmaterieel

Bjorn De Ruijter

vertegenwoordiger
Dak en Gevel

David Vingerhoets

binnendienst Dak en Gevel

Mario Goris

Ruwbouw / metselwerk / betonbouw

Kris Verhoeven

Ruwbouw / metselwerk / betonbouw

Pascal Begyn

Energiezuinig Bouwen

Svend Olbrechts

Energiezuinig Bouwen

Benny Lambrechts

Betonstaal/staalconstructies

Florian Frans

Betonstaal/staalconstructies

Bob Cobben

Logistiek / Transport / Stock

Nico Milis

Logistiek / Transport / Stock

Jurgen Van Looy

Logistiek / Transport / Stock

 

Voor u als leverancier :

  • Leveranciers kunnen zich aanmelden tussen 7h00 en 17h00. 
  • Liefst op voorhand een afspraak maken via 015 76 76 31 of bestelling@julesfrans.be
  • Indien geen afspraak, kan u zich mee aanmelden aan de poort bij aankomst. Mensen die een afspraak hebben, geven we voorrang.
  • We waken erover dat er per deelmagazijn slechts 1 vrachtwagen/bestelwagen geladen/gelost wordt.  
Geef uw postcode in om de Uniconstruct-partner in uw regio te vinden